Senior Service Manager (1jr+ 38 uur pw Amsterdam)

Functiebeschrijving

Voor onze klant in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Senior Service Manager met ruime en recente ervaring met regievoering op geoutsourced data center services.

  • De servicemanager vertaalt binnen het programma de behoefte naar concrete genormeerde processen naar regievoering op de hosting leverancier:
  • De beschikbaarheid van de technische infrastructuur alsmede de informatie(keten)systemen conform SLA afspraken kan worden gewaarborgd,
  • Regisseren, meten en rapporteren van de applicatie/infrabeschikbaarheid in de informatie(keten)systemen volgens afspraak,
  • Herhaling van ongewenste on-beschikbaarheid kan worden voorkomen.
  • D.m.v. capaciteitsmanagement, beschikbaarheidsmanagement, continuïteitsmanagement , financieel – en assetmanagement en acceptatieprocessen.
  • Kandidaat moet aantoonbare inhoudelijke ervaring hebben met deze ITIL processen. Moet met counterpartners van leverancier(s) (ook inhoudelijk) kunnen schakelen.
  • Verbeteren van de beheersbaarheid van de technische infrastructuur als van informatie(keten)systemen door structurele kwaliteitsverbeteringen.

Opleiding/ kennis/Eisen

  • Minimaal hbo-diploma (informatica, bedrijfskunde);
  • ITIL op practitioner niveau
  • Ruime en recente (>5jr) ervaring met regievoering op geoutsourced data center services. (EIS)
    Niet als Service Manager richting een opdrachtgever. Maar juist een kandidaat die veel ervaring heeft andersom. Dus als ITIL/regiemanager (opdrachtgever) richting leverancier.
    Waarbij soortgelijke ervaring met regievoering richting een (hosting) leverancier een knock-out vereiste is. (EIS)
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met geoutsourcde IT in complexe omgeving; (EIS)
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met de theorieën, methoden en instrumenten van zijn specialistisch vakgebied en heeft aantoonbare kennis van andere specialismen; (EIS)
  • Aantoonbare kennis van en ervaren met servicemanagementprocessen in complexe omgevingen; (EIS)
  • Heeft kennis en overzicht van architectuurprincipes
  • Heeft aantoonbare kennis van projectmanagement technieken;
  • Inzicht in samenhang van de diverse vakgebieden.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in het managen van ICT-projecten met een redelijk grote omvang.
  • BISL/ASL op foundation niveau.
  • Prince 2 op foundation niveau.

Het gaat om een langdurige inzet voor 38 uur per week. Tarief is max € 80

Interesse? Reactie graag voorzien van CV in MS Word, beschikbaarheid en tarief

Locatie

Amsterdam

Publish date

13.08.2020

Contactpersoon

F.G. Terpstra

Meer details
Match criteria
Regio
  • Noord-Holland
Medewerkers
Frank Terpstra
Mobiel: (06) 2301 6200
© Copyright 2024 Clarox, All rights reserved.