Senior Service Manager (1jr+ 38 uur pw Amsterdam)
Functiebeschrijving
Voor onze klant in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Senior Service Manager met ruime en recente ervaring met regievoering op geoutsourced data center services.
- De servicemanager vertaalt binnen het programma de behoefte naar concrete genormeerde processen naar regievoering op de hosting leverancier:
- De beschikbaarheid van de technische infrastructuur alsmede de informatie(keten)systemen conform SLA afspraken kan worden gewaarborgd,
- Regisseren, meten en rapporteren van de applicatie/infrabeschikbaarheid in de informatie(keten)systemen volgens afspraak,
- Herhaling van ongewenste on-beschikbaarheid kan worden voorkomen.
- D.m.v. capaciteitsmanagement, beschikbaarheidsmanagement, continuïteitsmanagement , financieel – en assetmanagement en acceptatieprocessen.
- Kandidaat moet aantoonbare inhoudelijke ervaring hebben met deze ITIL processen. Moet met counterpartners van leverancier(s) (ook inhoudelijk) kunnen schakelen.
- Verbeteren van de beheersbaarheid van de technische infrastructuur als van informatie(keten)systemen door structurele kwaliteitsverbeteringen.
Opleiding/ kennis/Eisen
- Minimaal hbo-diploma (informatica, bedrijfskunde);
- ITIL op practitioner niveau
- Ruime en recente (>5jr) ervaring met regievoering op geoutsourced data center services. (EIS)
Niet als Service Manager richting een opdrachtgever. Maar juist een kandidaat die veel ervaring heeft andersom. Dus als ITIL/regiemanager (opdrachtgever) richting leverancier.
Waarbij soortgelijke ervaring met regievoering richting een (hosting) leverancier een knock-out vereiste is. (EIS) - Aantoonbare kennis van en ervaring met geoutsourcde IT in complexe omgeving; (EIS)
- Aantoonbare kennis van en ervaring met de theorieën, methoden en instrumenten van zijn specialistisch vakgebied en heeft aantoonbare kennis van andere specialismen; (EIS)
- Aantoonbare kennis van en ervaren met servicemanagementprocessen in complexe omgevingen; (EIS)
- Heeft kennis en overzicht van architectuurprincipes
- Heeft aantoonbare kennis van projectmanagement technieken;
- Inzicht in samenhang van de diverse vakgebieden.
- Minimaal 3 jaar ervaring in het managen van ICT-projecten met een redelijk grote omvang.
- BISL/ASL op foundation niveau.
- Prince 2 op foundation niveau.
Het gaat om een langdurige inzet voor 38 uur per week. Tarief is max € 80
Interesse? Reactie graag voorzien van CV in MS Word, beschikbaarheid en tarief
Locatie
Amsterdam
Publish date
13.08.2020
Contactpersoon
F.G. Terpstra
Meer details
Match criteria
Regio
- Noord-Holland
Anderen bekeken ook
Medewerkers