Ervaren Servicedesk Engineer (3mnd+)
Functieomschrijving
We zoeken: Een ervaren Servicedesk Engineer die kan helpen de processen te beschrijven en mee te draaien met de servicedesk op 2e/3e niveau en die bij vakantie en ziekte kan bijspringen op de eerste lijn.
Eis: Ervaring met Microsoft-producten (Moderne werkplek) en ITIL. Ervaring met het maken van werkinstructies en verbeterslagen op een servicedesk. Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal.
Locatie: Rotterdam, max 1 dag per week remote werken mogelijk.
Samenvatting:
Als Servicedesk Engineer werk je binnen een klein team dat zich richt op het onderhouden en verbeteren van een veilige en schaalbare IT-infrastructuur. Je speelt een centrale rol in het ondersteunen van collega’s op de locatie Rotterdam en werkt nauw samen met externe leveranciers om de bedrijfsbehoeften optimaal te ondersteunen. Dit doe je vanuit een locatie in het maritieme hart van Rotterdam, met de optie om max een dag thuis te werken.
Werkzaamheden:
- Ondersteunen van de gebruikers op 2e en 3e lijns niveau en bij uitzondering (bij ziekte/vakantie op 1e lijns niveau) in samenwerking met collega’s en leveranciers.
- Opstellen van werkinstructies voor de servicedesk en daar waar mogelijk verbeteringen doorvoeren.
- Ondersteunen van een junior collega bij incidenten
- Coördineren van activiteiten zoals incidentoplossingen en projectimplementaties.
Bedrijfscultuur
De organisatie zet zich in voor duurzaamheid en technologische innovatie binnen de maritieme sector. Werken hier betekent bijdragen aan lange termijnoplossingen, samen met een team dat vertrouwen, openheid en samenwerking hoog in het vaandel heeft. We zoeken iemand met een gezonde mentaliteit die geen probleem heeft met het uitvoeren van praktische werkzaamheden. Een echte zelfstarter die nieuwe dingen oppakt en collega’s helpt waar nodig.
Interesse? Laat je cv achter in MS Word incl. tarief en beschikbaarheid en we komen zsm bij je terug.